Jednou z důležitých novinek, která klientům Pošty bez hranic usnadní přehled zásilek, je opravování chybných zásilek přímo z klientského účtu.
Na této funkci jsme dlouho pracovali a byla velmi žádaná. Díky ní budete moci opravit zásilku, která byla na depu Pošty bez hranic označená jako chybná (např. chybějící údaje o zásilce, nepovolená výše dobírky nebo pojištění, chybné nebo nezadané county u zásilek do Rumunska).
Tato funkce postupně nahradí současný proces opravování, kdy jsme zasílali formuláře pro opravu na e-mail.
Připravili jsme si pro Vás vysvětlující video, díky kterému jednoduše pochopíte postup, jakým zásilky opravit.
Časté dotazy k nové funkci
Kde chybné zásilky uvidím?
V sekci „Přehled zásilek“ v klientském účtu.
V jakých případech může zásilka skončit v záložce chybné?
- Zásilky, u kterých chybí povinné údaje. Např. údaje v adrese nebo kontaktní informace adresáta.
- Zásilky, které mají data špatně vyplněná, např. příliš krátké nebo dlouhé PSČ.
- Zásilky, které překračují maximální hmotnost, výši dobírky nebo maximální hodnotu pojištění.
V jaký moment se zásilka objeví mezi chybnými?
Jakmile k nám zásilka přijde na depo a je zvážena. Tedy ve stejný den, kdy zásilku podáte na depu.
Jak můžu chybnou zásilku opravit?
V sekci Přehled zásilek v klientském účtu najdete nově záložku „Chybné„. Cíleně je umístěna mezi karty „Vytisknuté [zásilky]“ a „Odeslané„, protože právě v momentu mezi vytisknutím štítku a odesláním (zvážením bez chyby) se zásilka může objevit v záložce chybné.
Bude tato zásilka opožděna?
Záleží na rychlosti opravy a odjezdech aut na konkrétní směry. Nicméně čím rychleji zásilku opravíte, tím se zvyšuje šance na její odeslání ještě v ten den (bez zdržení).
Ohledně dotazů k této nové funkci se můžete obracet na info@postabezhranic.cz.
Tým Pošty bez hranic