Na Slovensko za hubičku až do konce roku!

Nabídce výhodného doručení Slovenské pošty nejde odolat. Až do konce roku totiž můžete posílat na výdejní místa, boxy a poštovní pobočky zásilky za 59 Kč.

Výhodné ceny doručení budou platné až do 31. 12. 2024. Je to skvělá příležitost, jak ušetřit na dopravě na Slovensko ve vánoční sezóně. Dejte svým slovenským zákazníkům možnost nechat si doručit zásilku na jedno z více než 1700 výdejních míst a boxů po celém Slovensku. 

Jaké balíky můžete posílat?

Cena 59 Kč se vztahuje na zásilky do 5 kg, ale výhodně můžete posílat i těžší balíky. Na poštovní pobočky lze totiž doručit zásilky až do 30 kg, narozdíl od výdejních boxů BalíkoBox, kde je váhový limit 15 kg.

Zásilka do BalíkoBoxu

max. 60x50x45 
max. 15 kg

Zásilka na poštu
max. délka: 150 cm
max. kruh. obvod: 200 cm
max. 30 kg

Slovenská pošta samozřejmě nabízí také doručení na adresu zákazníka, ceny začínají na 85 Kč. U všech způsobů dopravy si můžete vybrat doplňkové pojištění a také dobírku. Na poštu lze poslat také nadrozměrnou zásilku až do 200 cm délky.

Méně nepřevzatých zásilek

Díky přesměrování nevyzvednutých zásilek z boxů na poštovní pobočky se výrazně prodlužuje doba vyzvednutí a Vy tak můžete eliminovat nepřevzaté zásilky. Ve vánoční sezóně navíc dochází k nemožnosti doručit zásilky do boxů kvůli jejich naplněnosti. Zkracuje se také doba na vyzvednutí. S těmito komplikacemi si Vaši zákazníci nesetkají, protože si mohou své zásilky vyzvednout na jedné z 1326 poštovních poboček.  

Všechna výdejní místa v jedné mapě díky PickMapp

Pokud chcete dostat všechny pobočky Slovenské pošty vč. pošt na jednu mapu, můžete do košíku vašeho e-shopu jednoduše implementovat náš doplněk PickMapp, který jsme pro vás připravili. Nejenže do košíku snadno dostanete výdejní místa Slovenské pošty , ale najdete v něm i výdejní místa přepravců napříč Evropou.

Slovenská pošta jde s dobou. Spustila mobilní aplikaci.

O prázdninách Slovenská pošta spustila řadu inovací, díky kterým se zařadila mezi přepravce, kteří poskytují svým zákazníkům prvotřídní doplňkové služby. V nové mobilní aplikaci si mohou zákazníci zkontrolovat tracking zásilky, změnit doručovací místo zásilky nebo zaplatit dobírku za příchozí balík. Současně si lze zkrátit čekací dobu na vyzvednutí balíku na pobočce, aplikace totiž umožňuje v reálném čase zjistit, kolik je zákazníků na pobočce. Lze si také zažádat o pořadový lístek ještě před návštěvou pošty.

Slovenská pošta současně vyslyšela přání svých zákazníků a dobírku je možno i při doručování zásilek na adresu uhradit kurýrovi kartou.

Poslední články