Před více než měsícem jsme spustili nové rozhraní klientského účtu a zároveň nechali v běhu i staré rozhraní. Přechodná doba má za cíl plynulý přechod všech klientů Pošty bez hranic. Níže najdete nové funkce, aktualizace i opravy reportovaných chyb v rámci nového rozhraní.
Abychom si byli jisti, že tento náročný technologický přechod proběhne v pořádku a bezpečně, rozhodli jsme se klientům Pošty bez hranic i Fulfillmentonu poskytnout více času pro přechod na nové rozhraní, a to do 9. 4. 2021. Zároveň odpovídáme i na nejčastější dotazy, které nám posíláte.
Nové funkce a aktualizace
- Vyšší rychlost načítání jednotlivých sekcí
- Jakoukoliv zásilku, uživatele nebo položku je možné otagovat
- Přidány notifikace a seznam všech notifikací (zvoneček vpravo nahoře)
- Tikety: nově je možné přidat přílohu při vytváření tiketu
- Tisk předávacího protokolu: kromě hromadného tisku předávacího protokolu je možné vytisknout předávací protokol pouze pro označené zásilky (group action).
- Zadávání zásilek přes API: Zásilky zadané přes API se nyní ihned zobrazí v Přehledu zásilek v záložce „Vytisknuté“. Do záložky „Odeslané“ se zásilky přemístí v momentě, kdy jsou zváženy a mají štítek cílového přepravce na depu Pošty bez hranic.
- Zobrazení všech detailů o zásilce: Kromě údajů ve sloupcích je možné rozkliknout i detail zásilky přes ikonu oka, kde se zobrazí všechny zadané informace o zásilce
Opravy bugů a chyb
- Nezobrazování variabilního symbolu (VS) u nedobírkových zásilek: Nyní se zobrazuje VS u všech zásilek, kde byl zadán
- Vytváření zásilky: odebrána neaktuální služba SK pošta – SMS avízo
- Tisk předávacího protokolu: Tlačítko pro tisk předávacího protokolu se zobrazuje u seznamu zásilek s vytisknutým štítkem
- Podbarvení dobírky podle stavu: Dobírky se nyní podbarvují podle stavu (vyplacená / nevyplacená / blokovaná)
Časté dotazy k rozhraní, přechodu a fungování
- CSV import: Importovaný soubor nelze nahrát
- Drtivá většina těchto problémů je způsobena chybným kódováním nebo neoddělováním hodnot uvozovkami
- Používejte pouze kódování UTF-8
- Jednotlivé hodnoty musí být v uvozovkách a odděleny středníkem. Právě absence uvozovek byla nejčastější příčina neúspěšného importu.
- Sekce Poslat zásilku, tabulka TISK ŠTÍTKŮ: Proč se nezobrazují všechny údaje o zásilce?
- Tabulka v této sekci slouží pouze k náhledu a rychlému tisku štítků. Plná verze této tabulky je k dispozici v Přehledu zásilek, záložka „Připravené k vytisknutí“
- Jak přejít do nového rozhraní s více účty Pošty bez hranic (ID)?
- Všechny Vaše firmy (dále jen ID) můžete spravovat z jednoho uživatelského účtu a libovolně mezi nimi přepínat.
- S prvním ID přejděte podle návodu zde. V rámci tohoto kroku si vytvoříte uživatelský účet, který je potřeba pro další kroky.
- S druhým, třetím, čtvrtým… ID tyto kroky opakujte do momentu, kdy přejdete na stránku s registrací. V tomto kroku se znovu neregistrujte, ale přejděte na přihlášení kliknutím na „Zpět“ pod formulářem a přihlaste se pod již vytvořeným účtem, který jste si vytvořili u prvního ID.
- Pozn.: je důležité přijít na přihlašovací/registrační stránku přes vygenerovaný odkaz ze starého klientského účtu, díky tomu systém pozná, že tyto ID patří pod jeden účet.
- Zůstanou všechny data při přechodu v klientském účtu?
- Ano. Všechny zásilky, nastavení, sledovací čísla atd. zůstanou zachovány.
- Jak aktivovat další moduly (např. Fulfillmenton)?
- Pro aktivaci modulu je zapotřebí dohodnout cenové podmínky na obchod@fulfillmenton.cz. Poté bude možné aktivovat modul v Nastavení firmy v záložce Obecné.
V případě nejasností nebo dotazů nás kontaktujte přes tiket v klientském účtu, případně na info@postabezhranic.cz.