Nové rozhraní Pošty bez hranic: přechod prodloužen až do 9. 4. 2021. Nové funkce, fixy a časté dotazy

Před více než měsícem jsme spustili nové rozhraní klientského účtu a zároveň nechali v běhu i staré rozhraní. Přechodná doba má za cíl plynulý přechod všech klientů Pošty bez hranic. Níže najdete nové funkce, aktualizace i opravy reportovaných chyb v rámci nového rozhraní.

Abychom si byli jisti, že tento náročný technologický přechod proběhne v pořádku a bezpečně, rozhodli jsme se klientům Pošty bez hranic i Fulfillmentonu poskytnout více času pro přechod na nové rozhraní, a to do 9. 4. 2021. Zároveň odpovídáme i na nejčastější dotazy, které nám posíláte.


Nové funkce a aktualizace

  • Vyšší rychlost načítání jednotlivých sekcí
  • Jakoukoliv zásilku, uživatele nebo položku je možné otagovat
  • Přidány notifikace a seznam všech notifikací (zvoneček vpravo nahoře)
  • Tikety: nově je možné přidat přílohu při vytváření tiketu
  • Tisk předávacího protokolu: kromě hromadného tisku předávacího protokolu je možné vytisknout předávací protokol pouze pro označené zásilky (group action).
  • Zadávání zásilek přes API: Zásilky zadané přes API se nyní ihned zobrazí v Přehledu zásilek v záložce „Vytisknuté“. Do záložky „Odeslané“ se zásilky přemístí v momentě, kdy jsou zváženy a mají štítek cílového přepravce na depu Pošty bez hranic.
  • Zobrazení všech detailů o zásilce: Kromě údajů ve sloupcích je možné rozkliknout i detail zásilky přes ikonu oka, kde se zobrazí všechny zadané informace o zásilce

Opravy bugů a chyb

  • Nezobrazování variabilního symbolu (VS) u nedobírkových zásilek: Nyní se zobrazuje VS u všech zásilek, kde byl zadán
  • Vytváření zásilky: odebrána neaktuální služba SK pošta – SMS avízo
  • Tisk předávacího protokolu: Tlačítko pro tisk předávacího protokolu se zobrazuje u seznamu zásilek s vytisknutým štítkem
  • Podbarvení dobírky podle stavu: Dobírky se nyní podbarvují podle stavu (vyplacená / nevyplacená / blokovaná)

Časté dotazy k rozhraní, přechodu a fungování

  • CSV import: Importovaný soubor nelze nahrát
    • Drtivá většina těchto problémů je způsobena chybným kódováním nebo neoddělováním hodnot uvozovkami
    • Používejte pouze kódování UTF-8
    • Jednotlivé hodnoty musí být v uvozovkách a odděleny středníkem. Právě absence uvozovek byla nejčastější příčina neúspěšného importu.
  • Sekce Poslat zásilku, tabulka TISK ŠTÍTKŮ: Proč se nezobrazují všechny údaje o zásilce?
    • Tabulka v této sekci slouží pouze k náhledu a rychlému tisku štítků. Plná verze této tabulky je k dispozici v Přehledu zásilek, záložka „Připravené k vytisknutí“
  • Jak přejít do nového rozhraní s více účty Pošty bez hranic (ID)?
    • Všechny Vaše firmy (dále jen ID) můžete spravovat z jednoho uživatelského účtu a libovolně mezi nimi přepínat.
    • S prvním ID přejděte podle návodu zde. V rámci tohoto kroku si vytvoříte uživatelský účet, který je potřeba pro další kroky.
    • S druhým, třetím, čtvrtým… ID tyto kroky opakujte do momentu, kdy přejdete na stránku s registrací. V tomto kroku se znovu neregistrujte, ale přejděte na přihlášení kliknutím na „Zpět“ pod formulářem a přihlaste se pod již vytvořeným účtem, který jste si vytvořili u prvního ID.
    • Pozn.: je důležité přijít na přihlašovací/registrační stránku přes vygenerovaný odkaz ze starého klientského účtu, díky tomu systém pozná, že tyto ID patří pod jeden účet.
  • Zůstanou všechny data při přechodu v klientském účtu?
    • Ano. Všechny zásilky, nastavení, sledovací čísla atd. zůstanou zachovány.
  • Jak aktivovat další moduly (např. Fulfillmenton)?
    • Pro aktivaci modulu je zapotřebí dohodnout cenové podmínky na obchod@fulfillmenton.cz. Poté bude možné aktivovat modul v Nastavení firmy v záložce Obecné.

V případě nejasností nebo dotazů nás kontaktujte přes tiket v klientském účtu, případně na info@postabezhranic.cz.

Poslední články